stoppablufforetagen.blogg.se

VARNING för oseriösa företag!

Kategori: Tips & Råd

  Jag vill varna alla där ute för blufföretag som annonserar på bland annat Facebook! Dom skriver ut att dom har det perfekta bantningspillret och att man kan få beställa ett provpaket för endast 29kr (priset kan variera) men samtidigt som beställer detta provpaket så sluter man ett avtal med dessa företag som i sin tur kommer att dra pengar från erat konto månadsvis (kring 1400kr om man beställt två produkter) och det är nästan omöjligt att få stopp på det!   Dom ändrar strategi hela tiden så det är svårt att hålla sig uppdaterad men de senaste jag såg var att dom har börjat sälja Power Burn och Termoloss. Deras sidor ändrar utseende varje gång och produkterna ändrar givetvis namn efter bara någon månad. Så om ni misstänker att dom har hittat på en ny produkt så skriv gärna en kommentar vad produkten heter så jag kan lägga till de i listan här nedanför.

Blufföretagen har sålt produkter vid namn:
  • Metaburn
  • African Mango
  • Beaudify
  • Corexin
  • Green Detox
  • Colon Flow
  • Slimatrex
  • Vita life Detox
  • Shapefocus
  • Organaslim
  • Organa cleanse
  • KenzaTrim
  • KenzaPure
  • SlimVida
  • Colon Flow
  • Power Burn
  • Termoloss
  • Raw Burn
Om ni redan råkat ut för någon av dessa så läs mina andra inlägg.  

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Hej! Jag får panik nu, för har precis beställt powerburn och termoloss via Facebook.. Förstår inte hur jag tänkte, men trodde man kunde läsa mer om bindningstider och allt sådant om jag klickade "vidare".. Men shoffs så var min beställning gjord. Vad ska jag göra?? Hittar inget nummer att ringa eller annat.. Hjälp! :((

    2013-09-10 | 13:46:31
  • Mary-Ann säger:

    tack för denna varning från termoloss

    2014-01-06 | 12:15:55
  • Ann-Marie säger:

    Har också beställt vi fb.Kan inte säga om de är
    seriösa men de har ett telenr 0851729585 och har
    telefontid vardagar 08:00-15:00.
    Mvh

    2014-01-23 | 15:55:14
  • Solweig Beck säger:

    Beställde också på Facebook av natura lan termaloss och powerburn för 99kr styck efter 14dagar kom det en påminnelse från arvato finans på 159kr styck jag blev jättearg och skrev till dom att jag skulle säga upp mitt avtal för att jag ansåg att allt var en bluff. Jag fick tillbaka ett svar att mitt abonnemang skulle upphöra men tyvärr var det försent med den sändningen som skulle komma efter .Fick en idag den kostar 329kr. Snart kommer nästa på 329kr det blir 658kr som bara rinner ner i deras fickor .Vad ska jag göra?

    2014-09-01 | 22:03:41
  • как собрать подсказки яндекса säger:

    For hottest news you have to pay a visit world-wide-web and on internet I found
    this website as a best web page for newest updates.

    2021-06-11 | 06:43:54
    Bloggadress: http://https://torgovaya.xyz/seo

Kommentera inlägget här: